Parijs

En ja, de reismicrobe heeft weer toegeslagen. Ik ga in de zomer ook nog op citytrip naar Parijs! Het is al even (zo'n 4 jaar) geleden dat ik er geweest ben, dus ik kijk er super hard naar uit. Zeker tijdens de examens nu, is het een echt lichtpunt en aangezien mijn examens super verspreid zijn, heb ik ook genoeg (te veel) tijd om leuke dingetjes op te zoeken enzo. Zoals dit. Het is citroentaart. Ik hou niet van citroentaart. Maar toch:

 Le Loir dans la théière dans le IVe arrondissement. © Alison Harris - Parigramme
Bron



                                                         


                                                         Of dit. Montmartre. Geweldig.
Via Pinterest. Bron.


                                             

Reacties

  1. wauw, dat is wel erg veel eiwitschuim bovenop de citroentaart!
    Wat leuk dat je naar Parijs toe gaat, ik ben benieuwd naar je eet-avonturen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts