ITALIË

De voorbije tijd zat ik in Italië: eerst twee dagen in het noorden van Italië, dan twee dagen in Firenze en dan twee weken in Le Marche(wat je blijkbaar uitspreekt met een k. Le Marche? No no. Le marke? Ah si! Bellisimo!)





In het noorden van Italië zaten we in hotel Madonnina. Super mooie kamers en een ontbijt om U tegen te zeggen! 
De derde dag gingen we naar Firenze, waar het hotel wel meeviel, maar niet zo goed was, wat je wel kan verwachten, midden in de stad. Op de vierde dag gingen we naar  de Santa Croche en at ik ongelooflijk lekkere bruscetta bij trattoria Baldovino



Op de vijfde dag kwamen we aan in Le Marche, en ik moet zeggen: het is er minstens even mooi als Toscane. Het feit dat de streek nog niet erg ontdekt is door het gros van de toeristen, maakt het er ook lekker rustig. We zaten dicht bij het dorpje Cagli, waar je erg lekker (Italië, natuurlijk is het eten er lekker) en vooral heel goedkoop kan eten. 



Dit was nog niet alles, ik heb ook meegedaan aan een kookcursus, waarover later meer! 





Reacties

  1. Mooie foto's, ik ben benieuwd naar de kookcursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die post komt binnenkort online, met alle recepten. Scampi-salade, pasta met courgetten-tomatensaus, ovenschotel met vis en tiramisù! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, leuk gedaan met de tekstjes erop :)
    Naomi, x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts