AMSTERDAM

Vandaag vertrek ik voor twee dagen naar Amsterdam, wat ontzettend fijn is, omdat ik de hierop volgende twee weken moet studeren en ook nog een heleboel taken moet maken. Ook fijn is dat de winkels in Amsterdam open zijn op zondag, én op paasmaandag!
Natuurlijk gaat er ook wat aan cultuur gedaan worden, en aangezien ik wel al één keer in Amsterdam geweest ben, maar er nog nooit de musea binnen geweest ben, ga ik nu wel wat musea bezoeken. Sowieso de Van Gogh tentoonstelling, die tijdelijk verplaatst is naar het Hermitage in Amsterdam. Ook ga ik eens een kijkje nemen in de beroemde en beruchte 'badkuip', het Stedelijk Museum Amsterdam dus.

VROLIJK PASEN trouwens!



Reacties

  1. Niks mis met Amsterdam.
    Mocht je trouwens voor 1kg kleding 15 euro willen betalen: http://www.facebook.com/events/405872119508199/?fref=ts

    Vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts