Melancholie

Er is, al een tijdje, een Disneywinkel midden op de Meir.
Het is noggal dubbel, vind ik. Als je er binnenstapt waan je je in Disneyland en heb je niet meer het gevoel dat je midden op de Meir bent, mede dankzij de met glitters bezaaide vloer.
Mijn familie heeft geluk dat de winkel er nog niet was toen ik klein was...
Een tinkerbell pakje voor 45 euro... (groot)ouders komen uit deze winkel met een geplunderde bankrekening!

En toch vind ik de winkel niet zó'n treffer... het is allemaal wel leuk gedaan met lichteffecten enzo, maar toch.
(Stiekem wil ik best wel één van die super grote koffiemokken met een disneyfiguur op, stiekem wel ja.)

Reacties

  1. dankje voor je lieve comment! ahh ik wil ook graag weer eens op de meir lopen, dat is antwerpen toch? heerlijke stad vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts